"Pomaga nam nie tyle pomoc przyjaciela, ile możność polegania na niej" Epikur (341-271 p.n.e.)
  • Ruszyła kampania: ŁZS.PODWÓJNY CIOS.

    W Polsce na choroby reumatyczne cierpi około 10 milionów osób, z czego ponad 44 tysiące to chorzy na ŁZS - łuszczycowe zapalenie stawów. Z myślą o nich, firma AbbVie zainicjowała ogólnopolską kampanię „ŁZS. Podwójny cios”. Celem inicjatywy jest wsparcie pacjentów w walce z podwójnym uderzeniem, jakie niesie ze sobą choroba.
    Działania przy wsparciu mediów rozpoczęły się od intensywnego budowania świadomości społecznej na temat choroby, w tym potrzeb środowiska chorych na ŁZS i najlepszych rozwiązań pozwalających na godne życie. Teraz przyszedł czas na kolejny krok. W akcję chcielibyśmy włączyć samych pacjentów. Dlatego 4 września ruszył konkurs „Zostań ambasadorem kampanii ŁZS. Podwójny cios”. Wystarczy, że osoba zmagająca się z chorobą ŁZS wymyśli hasło zagrzewające do radzenia sobie z chorobą. Autorzy najlepszych propozycji zostaną ambasadorami kampanii i wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.
    Głęboko wierzymy, że dzięki wsparciu ambasadorów kampanii, zagrzejemy do walki z chorobą tych pacjentów, którzy szczególnie tego potrzebują. Serdecznie zapraszamy wszystkie aktywnie działające organizacje pacjentów do włączenia się w inicjatywę i zachęcamy do udziału w konkursie osoby zmagające się z chorobą ŁZS, które pomimo codziennej walki o swoje własne zdrowie mają siłę i chęć pomagania innym.

    Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na stronie www.poruszycswiat.pl.